Неділя, 24.09.2023, 00:57
Комунальний заклад дошкільної освіти№7"Сонечко" комбінованого типу

 Інформація про садочок

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 952
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Календар
«  Вересень 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Ватутінський відділ освіти

Ватутінська ЗОШ №5

Ватутінська ЗОШ №6

Банери
Peredplata Testportal President

 

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 

 № 7 «Сонечко» комбінованого типу 

Ватутінської міської ради Черкаської області.

          ДИРЕКТОР КЗДО        

 
 
Кількість дітей – 159   Кількість працівників – 46, з них педагогів – 24 
                                                                  
 
   Наш девіз:                

                        Цвіти  моя мово вкраїнська,  цвіти,
                             Ми будем вивчати тебе і рости!
                   В садочку вивчати, ще й  в школі плекати,
                   Щоб в юності нам вже лінгвістами стати
                        І мовні багатства твої примножати !
                   Щоб вічно жила ти, писемна й розмовна,
                         Сучасна моя, українська, ти, Мово !

 

 

Міська методична проблема:

«Інтеграція в дошкільній освіті як інноваційне явище»

Методична проблема КЗДО №7 «Сонечко» на 2018-2022:

«Модернізація змісту дошкільної освіти та підвищення її пріоритету. Створення сприятливих умов для формування креативної особистості дошкільника, її життєвої компетенції; становлення творчої самореалізації кожної дитини через впровадження сучасних інноваційних технологій»

Пріоритетні завдання, які будуть вирішуватись педагогічним колективом 

  1. Розбудовувати внутрішню систему забезпечення якості освіти у ЗДО  - оновлення критеріїв оцінювання рівнів розвитку дітей за новим Базовим компонентом.
  2. Формувати та розвивати національну свідомость, патріотичні почуття у дітей дошкільного віку через громадсько – патріотичний напрямок освітнього процесу
  3. Започатковувати у дошкільників ціннісне ставлення до здорового та безпечного способу життя, загартування, раціонального харчування засобами здійснення заходів захисту вихованців під час освітнього процесу в умовах воєнного стану та надзвичайних ситуацій та санітарно-просвітницької роботи з усіма учасниками освітнього процесу.
  4. Розробити проєкт Програми розвитку закладу на 2023-2027 роки.

                                                                                                                   Напрямки  роботи:

  1. Впровадження особистісно – орієнтованої моделі виховання
  2. Використання інноваційних освітніх технік і технологій
  3. Гуманізація  освітнього процесу
  4. Інтегрований підхід до організації та змісту освіти
  5. Забезпечення наступності між дошкільною та початковою
  6. ланками в контексті неперервної освіти
  7. Взаємодія суспільного і родинного виховання

 

„Сонечко”- найкращий сад

Для Ватутінських малят!

Тут дітей творить навчають,

Про всі новинки у нас знають,

Гарно діти розмовляють,

Англійську мову ще й вивчають.

Життя в садочку „Сонечко”

Цікаве й актуальне,

Корисне і повчальне.

У цьому зможемо ми Вас переконати ,

Якщо з’явиться бажання до нас

завітати!

В КЗДО працює   46 осіб,   з них - 24 педагогічних працівників, 1 сестра медична та 21 особи обслуговуючого персоналу. Освітній процес у ЗДО забезпечують кваліфіковані спеціалісти: директор та вихователь-методист, 2 музичні керівники, вчитель – логопед, практичний психолог, 3 асистенти вихователя  та  15 вихователів.

Освітній рівень педагогів:

– повна вища освіта  10 педагогів,

-  спеціалісти - 14 педагогів

Кваліфікаційний рівень педагогів:

2 педагоги – спеціалісти другої категорії; 3 педагоги - спеціаліст «першої категорії»;

1педагог – педагогічне звання «Вихователь-методист» , 1 педагог - спеціаліст вищої категорії.

На даний час штат укомплектовано повністю. 

       

       За проектною потужністю заклад розраховано на 220 місць для дітей від 1 року до 6 (7) років. У цьому році заклад відвідували 218 дітей, в тому числі дітей раннього віку - 46 , дошкільного віку -172, хлопчиків - 116, дівчаток - 102.

         Групи комплектуються  переважно у червні - серпні.
У 2022-2023 навчальному році було укомплектовано 9 вікових груп:

- 1 група молодшого  віку - третього року життя;

- 2 групи молодшого віку - четвертого року життя;

- 2 групи середнього віку - п'ятого року життя;

- 1група різновікова -  четвертого - п’ятого         року життя;

-  2  групи старшого віку - шостого року життя;

- 1 група старша логопедична – шостого року життя.

Заклад працює за 5-денним режимом роботи: 8 груп – з  10,5  годинним перебуванням дітей, 1 група – з подовженим робочим днем – 12 годин .

Вулиці, номера будинків прийому дітей

Проспект Незалежності (№№ 25,30,32,32а,34)

вул. Будівельна

вул.  Залізнодорожня

вул. Лермонтова

вул. Миру (№№ 5,7,9 сторона з не парними числами)

від вул. Кірова і до вул. Миру

вул. Ювілейна

с. Скаливатка:

вул. Чернишевського

вул. Тітова

крім вул. Комарова та Заріччя

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ:

Прийом дітей до закладу дошкільної освіти здійснює завідувач  протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров'я дитини, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.

 

     Групи у закладі дошкільної освіти комплектуються за віковими ознаками. За дитиною зберігається місце в закладі дошкільної освіти державної та комунальної форм власності у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період .

       Відрахування дитини з  закладу дошкільної освіти здійснюється:

• за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;

• на підставі медичного висновку про стан здоров'я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування у закладі дошкільної освіти даного типу;

• без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.

 Для зарахування дитини до закладу  дошкільної освіти №7 "Сонечко" необхідні наступні документи : 

 1. Заява батьків або осіб, які їх замінюють що до влаштування дитини до дитячого закладу.

2. Медична довідка дитини з проходженням всіх спеціалістів певної форми (до вступу в ЗДО)

3. Виписка із медичної карти, карта профілактичних щеплень (форма №63).

4. Ксерокопію  свідоцтва про народження дитини. 

5. При наявності пільг - документи, що їх підтверджують

6. Батькам необхідно мати паспорт і свідоцтво про народження дитини.

                                                  Пам’ятка для батьків

  • Заклад освіти працює 5 днів на тиждень з 7:30 до 18:00. Прийом дітей з 7:30 до 8:30. Пам’ятайте: своєчасний прихід дитини - необхідна умова правильної реалізації освітнього процесу.
  • Про неможливість приходу дитини в  заклад по хворобі або іншій причині необхідно обов’язково повідомити в ЗДО.
  • Платня за харчування дитини здійснюється до 20 числа поточного місяця.
  • Перерахунок за дні, в які дитина не відвідувала ЗДО, здійснюється в наступному місяці. Пам’ятайте: від своєчасності оплати залежить якість харчування дітей. 

 

Умови доступності 

для навчання осіб з особливими освітніми потребами

     Впровадження інклюзивної форми навчання та виховання в закладі дошкільної освіти - це крок назустріч дитині, це нові підходи до навчання дітей з ООП: не дитина повинна підлаштовуватися під загальну систему навчання і виховання, а саму систему слід спрямовувати на задоволення потреб та інтересів кожної окремої дитини. Освітній інклюзивний простір має бути доступним для таких дітей, адже право на рівний доступ до якісної освіти за місцем проживання  – це право всіх дітей. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства.

      Колектив  створює усі належні умови для виховання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами.

      Так,  на виконання закону України «Про дошкільну освіту» (статті 2, 3, 9, 11, 12, 14, 19, 23, 28, 33), постанови КМУ «Про внесення змін до Положення про дошкільний навчальний заклад» від 29.07.2015 №530, постанови КМУ від 10.04.2019 №530 «Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти», з метою забезпечення права дитини з особливими освітніми потребами на доступність і безоплатність здобуття дошкільної освіти, налагодження конструктивної взаємодії між учасниками освітнього процесу та об'єднання зусиль закладу  дошкільної освіти , лікарської амбулаторії і батьків у створенні оптимальних умов  для навчання, виховання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах ЗДО, у закладі утворена інклюзивна група.             

   Розроблена чітка система роботи з дітьми з ООП (система розробляється на кожен навчальний рік), враховуючи вік дітей. Надаються психолого - педагогічні та корекційно - розвиткові послуги дітям з ООП відповідно до індивідуальної програми розвитку та висновку інклюзивно - ресурсного центру.

    Системою роботи передбачено всі необхідні заходи щодо оздоровчо-корекційної педагогічної роботи з дітьми в умовах  закладу дошкільної освіти, адаптуючи його розвивальний простір для навчання інклюзивних діток та використовуючи свій наявний кадровий потенціал.

 

Так, створено Команду супроводу дитини з ООП, до якої входять:

  • постійні учасники: вихователь - методист, вихователі інклюзивної групи, асистент вихователя, практичний психолог, вчитель -логопед (з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП),  батьки дитини з ООП;
  • залучені фахівці: старша медична сестра, керівник музичний.

Основні функції учасників Команди супроводу:

Вихователь – методист:                         

  • формування складу Команди супроводу;
  • призначення відповідальної особи щодо координації розроблення ІПР;
  • організація роботи Команди супроводу;
  • контроль за виконанням висновку ІРЦ;
  • залучення фахівців (в тому числі фахівців ІРЦ) для надання психолого-

педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП;

  • контроль за виконанням завдань учасниками Команди супроводу своїх функцій;
  • розроблення спільно з іншими учасниками Команди супроводу індивідуального навчального плану дитини з ООП;
  • залучення батьків дитини з ООП до розроблення і погодження ІПР;
  • оцінка діяльності педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР;
  • моніторинг виконання ІПР.

Практичний психолог:

  • вивчення та моніторинг психічного розвитку дитини з ООП;
  • психологічний супровід дитини з ООП;
  • надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП згідно з IПP;
  • надання рекомендацій, консультацій та методичної допомоги педагогічним працівникам закладу освіти у роботі з дитиною з ООП;
  • консультативна робота з батьками дитини з ООП;
  • просвітницька робота щодо формування психологічної готовності в учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі.

Вчитель - логопсд:

  • надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП, згідно ІПP;
  • моніторинг досягнень у відповідній сфері розвитку дитини, згідно ІПР;
  • надання рекомендацій педагогічним працівникам щодо особливостей організації освітнього процесу, реалізації корекційно-розвиткових цілей в процесі навчання, технології для досягнення кінцевих цілей навчання, визначених в ІПР та застосування адаптацій (модифікацій);
  • консультативна робота з батьками дитини з ООП.

Вихователь інклюзивної групи:

  • забезпечення освітнього процесу дитини з ООП з урахуванням особливостей її розвитку та ІПP;
  • підготовка інформації для учасників засідання Команди супроводу про особливості навчально-пізнавальної діяльності дитини з ООП, її сильні сторони та потреби; результати виконання дитиною освітнього плану;
  • участь у підготовці індивідуального освітнього плану дитини з ООП;
  • розробка  індивідуального освітнього плану ;
  • визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня Досягнення кінцевих цілей навчання; передбачених ІПP;
  • створення належного мікроклімату в колективі;
  • надання інформації батькам про стан засвоєння освітнього плану дитиною з ООП.

Асистент  вихователя:

  • спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб;
  • участь в організації освітнього процесу дитини з ООП;
  • участь у розробці ІПP;
  • участь у підготовці індивідуального навчального плану та індивідуального освітнього плану ;
  • адаптація освітнього середовища; навчальних Матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дитини з ООП;
  • оцінка спільно з вихователем рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;
  • підготовка інформації для учасників засідання Команди супроводу за результатами спостереження за дитиною щодо її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб;
  • надання інформації батькам, педагогічним працівникам щодо особливостей розвитку дитини з ООП.

Батьки дитини з ООП:

  • доведення інформації про дитину (стиль, спосіб навчання, успіхи, труднощі );
  • прийняття участі у роботі Команди супроводу, в тому числі залучення до складання ІПP;
  • створення умов для навчання, виховання та розвитку дитини.

Старша медична сестра:

  • інформування учасників Команди супроводу про стан здоров’я дитини та її психофізичні особливості;
  • за необхідністю, здійснює збір додаткової інформації від батьків, закладу охорони здоров’я щодо стану здоров’я дитини.

                                                                Документи для зарахування дитини до інклюзивної групи
Приймає дітей до інклюзивних груп директор дошкільного закладу.

Батьки дитини з особливими освітніми потребами мають подати такі документи:

заява прийняти їхню дитину до дошкільного закладу
медична довідка про стан здоров’я дитини з висновком лікаря про те, що вона може відвідувати дошкільний навчальний заклад
довідка дільничного лікаря про епідеміологічне оточення
свідоцтво про народження дитини

Дітей до ЗДО приймають будь-коли протягом календарного року.


 

Вимоги до зовнішнього вигляду та одягу дітей

  • Одяг дитини повинен бути чистим, охайним, відповідати порі року, температурі повітря, відповідати розміру дитини. Небажане носіння комбінезонів. Повинна бути чиста нижня білизна.
  • Зав’язки і застібки мають бути розташовані так, щоб дитина могла самостійно себе обслужити.
  • Взуття має бути легким, теплим, точно відповідати нозі дитини, легко зніматися і надіватися.
  • Носова хустка потрібна дитині як в приміщенні, так і на прогулянці. Зробіть на одязі зручні кишені для її зберігання.
  • Лице повинно бути умите, ніс, руки - чисті, нігті - підстрижені, зуби - почищені, зачіска - охайна.
  • Щоб уникнути випадків травматизму та з метою збереження здоров’я дітей, необхідно перевіряти вміст кишень дитини на наявність небезпечних предметів. Категорично забороняється приносити в садок гострі, ріжучі, склянні предмети, дрібні предмети (намистинки, ґудзики і тому подібне, пігулки), а також їжу та напої.