![]() | Неділя, 24.09.2023, 00:57 |
![]() | Комунальний заклад дошкільної освіти№7"Сонечко" комбінованого типу |
![]() | Вітаю Вас Гість | RSS | Реєстрація | Вхід |
![]() | Інформація про садочок | ![]() |
|
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 7 «Сонечко» комбінованого типу Ватутінської міської ради Черкаської області. ДИРЕКТОР КЗДО ![]() Кількість дітей – 159 Кількість працівників – 46, з них педагогів – 24
Наш девіз:
Цвіти моя мово вкраїнська, цвіти,
Міська методична проблема: «Інтеграція в дошкільній освіті як інноваційне явище» Методична проблема КЗДО №7 «Сонечко» на 2018-2022: «Модернізація змісту дошкільної освіти та підвищення її пріоритету. Створення сприятливих умов для формування креативної особистості дошкільника, її життєвої компетенції; становлення творчої самореалізації кожної дитини через впровадження сучасних інноваційних технологій» Пріоритетні завдання, які будуть вирішуватись педагогічним колективом
Напрямки роботи:
„Сонечко”- найкращий сад Для Ватутінських малят! Тут дітей творить навчають, Про всі новинки у нас знають, Гарно діти розмовляють, Англійську мову ще й вивчають. Життя в садочку „Сонечко” Цікаве й актуальне, Корисне і повчальне. У цьому зможемо ми Вас переконати , Якщо з’явиться бажання до нас завітати! В КЗДО працює 46 осіб, з них - 24 педагогічних працівників, 1 сестра медична та 21 особи обслуговуючого персоналу. Освітній процес у ЗДО забезпечують кваліфіковані спеціалісти: директор та вихователь-методист, 2 музичні керівники, вчитель – логопед, практичний психолог, 3 асистенти вихователя та 15 вихователів. Освітній рівень педагогів: – повна вища освіта 10 педагогів, - спеціалісти - 14 педагогів Кваліфікаційний рівень педагогів: 2 педагоги – спеціалісти другої категорії; 3 педагоги - спеціаліст «першої категорії»; 1педагог – педагогічне звання «Вихователь-методист» , 1 педагог - спеціаліст вищої категорії. На даний час штат укомплектовано повністю.
За проектною потужністю заклад розраховано на 220 місць для дітей від 1 року до 6 (7) років. У цьому році заклад відвідували 218 дітей, в тому числі дітей раннього віку - 46 , дошкільного віку -172, хлопчиків - 116, дівчаток - 102. Групи комплектуються переважно у червні - серпні. - 1 група молодшого віку - третього року життя; - 2 групи молодшого віку - четвертого року життя; - 2 групи середнього віку - п'ятого року життя; - 1група різновікова - четвертого - п’ятого року життя; - 2 групи старшого віку - шостого року життя; - 1 група старша логопедична – шостого року життя. Заклад працює за 5-денним режимом роботи: 8 груп – з 10,5 годинним перебуванням дітей, 1 група – з подовженим робочим днем – 12 годин . Вулиці, номера будинків прийому дітей Проспект Незалежності (№№ 25,30,32,32а,34) вул. Будівельна вул. Залізнодорожня вул. Лермонтова вул. Миру (№№ 5,7,9 сторона з не парними числами) від вул. Кірова і до вул. Миру вул. Ювілейна с. Скаливатка: вул. Чернишевського вул. Тітова крім вул. Комарова та Заріччя ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: Прийом дітей до закладу дошкільної освіти здійснює завідувач протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров'я дитини, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.
Групи у закладі дошкільної освіти комплектуються за віковими ознаками. За дитиною зберігається місце в закладі дошкільної освіти державної та комунальної форм власності у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період . Відрахування дитини з закладу дошкільної освіти здійснюється: • за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють; • на підставі медичного висновку про стан здоров'я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування у закладі дошкільної освіти даного типу; • без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців. Для зарахування дитини до закладу дошкільної освіти №7 "Сонечко" необхідні наступні документи : 1. Заява батьків або осіб, які їх замінюють що до влаштування дитини до дитячого закладу. 2. Медична довідка дитини з проходженням всіх спеціалістів певної форми (до вступу в ЗДО) 3. Виписка із медичної карти, карта профілактичних щеплень (форма №63). 4. Ксерокопію свідоцтва про народження дитини. 5. При наявності пільг - документи, що їх підтверджують 6. Батькам необхідно мати паспорт і свідоцтво про народження дитини. Пам’ятка для батьків
Умови доступності для навчання осіб з особливими освітніми потребами Впровадження інклюзивної форми навчання та виховання в закладі дошкільної освіти - це крок назустріч дитині, це нові підходи до навчання дітей з ООП: не дитина повинна підлаштовуватися під загальну систему навчання і виховання, а саму систему слід спрямовувати на задоволення потреб та інтересів кожної окремої дитини. Освітній інклюзивний простір має бути доступним для таких дітей, адже право на рівний доступ до якісної освіти за місцем проживання – це право всіх дітей. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства. Колектив створює усі належні умови для виховання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Так, на виконання закону України «Про дошкільну освіту» (статті 2, 3, 9, 11, 12, 14, 19, 23, 28, 33), постанови КМУ «Про внесення змін до Положення про дошкільний навчальний заклад» від 29.07.2015 №530, постанови КМУ від 10.04.2019 №530 «Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти», з метою забезпечення права дитини з особливими освітніми потребами на доступність і безоплатність здобуття дошкільної освіти, налагодження конструктивної взаємодії між учасниками освітнього процесу та об'єднання зусиль закладу дошкільної освіти , лікарської амбулаторії і батьків у створенні оптимальних умов для навчання, виховання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах ЗДО, у закладі утворена інклюзивна група. Розроблена чітка система роботи з дітьми з ООП (система розробляється на кожен навчальний рік), враховуючи вік дітей. Надаються психолого - педагогічні та корекційно - розвиткові послуги дітям з ООП відповідно до індивідуальної програми розвитку та висновку інклюзивно - ресурсного центру. Системою роботи передбачено всі необхідні заходи щодо оздоровчо-корекційної педагогічної роботи з дітьми в умовах закладу дошкільної освіти, адаптуючи його розвивальний простір для навчання інклюзивних діток та використовуючи свій наявний кадровий потенціал.
Так, створено Команду супроводу дитини з ООП, до якої входять:
Основні функції учасників Команди супроводу: Вихователь – методист:
педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП;
Практичний психолог:
Вчитель - логопсд:
Вихователь інклюзивної групи:
Асистент вихователя:
Батьки дитини з ООП:
Старша медична сестра:
Документи для зарахування дитини до інклюзивної групи Батьки дитини з особливими освітніми потребами мають подати такі документи: заява прийняти їхню дитину до дошкільного закладу
Вимоги до зовнішнього вигляду та одягу дітей
|