Четвер, 30.11.2023, 10:27
Комунальний заклад дошкільної освіти№7"Сонечко" комбінованого типу

 Каталог файлів

Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [125]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 952
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Друзі сайту

Ватутінський відділ освіти

Ватутінська ЗОШ №5

Ватутінська ЗОШ №6

Банери
Peredplata Testportal President
Головна » Файли » Мої файли

Аналітична довідка на атестацію закладу
17.07.2020, 10:52

АКТ

атестаційної експертизи

Ватутінського дошкільного навчального закладу №7 «Сонечко» комбінованого типу Ватутінської міської ради Черкаської області.

 

Розділ І. Загальна характеристика дошкільного навчального закладу.

1.1.    Нормативно-правові підстави для впровадження діяльності знадання освітніхпослуг у сфері  дошкільної освіти

Дошкільний навчальний заклад (далі ДНЗ) №7 «Сонечко» комбінованого типу Ватутінської міської ради Черкаської області створено на підставі рішення виконкому Ватутінської міської ради №78 від16.09.1971.  ДНЗ належить до комунальної власності міста.

Юридична адреса: 20250,Черкаська область, м. Ватутіне, вулиця Миру,3-а, телефон : 6-12-52,

  • e-mail - dnz-sonechko@ukr.net
  • веб-сайт   - vatssonechko.ucoz.ru
  •  Код ЄДРПОУ – 26357509
  • КОПФГ  -  430- комунальна організація (установа, заклад)
  • КВЕД - 80.10.1 – дошкільна освіта.

Ватутінський дошкільний навчальний заклад №7 «Сонечко» комбінованого типу Ватутінської міської ради Черкаської області здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

  • Конституції України
  • Закону України «Про освіту»
  • Закону України “Про дошкільну освіту”
  • Базового компоненту дошкільної освіти
  • Закону України “Про охорону праці”
  • Закону України “Про цивільну оборону”
  • Закону України “Про дорожній рух”
  • Закону України “Про відпустки”
  • Положення про дошкільний навчальний заклад України
  • Кодексу  Законів про працю України
  • Програми розвитку дитини дошкільного віку   «Дитина» (нова редакція)
  • Конвенції про права дитини
  •  Річних  планів роботи дошкільного навчального закладу на новий

навчальний рік

  •  «Програми розвитку дошкільного навчального закладу на період до 2017року».

 

 

 

 

Діяльність ДНЗ регламентується :

  • Статутом, затвердженим рішенням виконкому Ватутінської міської ради від 30.03.2012 за № 138 із змінами та доповненнями.
  • Свідоцтвом про атестацію  серія ОД- П №240310 від 08 травня 2007, протокол №60,зареєстрованого в Черкаській обласній державній адміністрації управління освіти , реєстраційний №201,
  • Колективним  договором   між адміністрацією Ватутінського дошкільного навчального закладу №7 «Сонечко» комбінованого типу Ватутінської міської ради  і первинною профспілковою організацією працівників освіти і науки України на 2012 – 2015 роки, зареєстрованого рішенням виконкому Ватутінської міської ради від 30.08.2012,реєстраційний  №320.
  • планом роботи Ватутінського дошкільного навчального закладу №7 «Сонечко» на 2016-2017  навчальний рік та оздоровчий період, який схваленопедагогічною радою дошкільного навчального закладу (протокол №1 від 08.09.2016),  затвердженого завідувачем дошкільного навчального закладу та погодженого начальником відділу освіти Ватутінської міської ради;
  • штатним розписом, затвердженим начальником відділу освіти.

 Дошкільний навчальний заклад є юридичною особою, має печатку і штамп та вивіску, що відповідає статутній назві ДНЗ.

Навчання та виховання дітей проводиться державною українською мовою.

Головною  метою  дошкільного  закладу  є  забезпечення реалізації   права   громадян   на   здобуття  дошкільної  освіти, задоволення  потреб  громадян  у  нагляді, догляді та оздоровленні дітей,  створення  умов  для  їх фізичного, розумового і духовногорозвитку.

Діяльність дошкільного закладу направлена на реалізацію основних   завдань  дошкільної  освіти:  збереження  та  зміцнення фізичного  і психічного здоров'я дітей; формування їх особистості, розвиток  творчих  здібностей  та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту.

Відповідно ст. 7 Закону України «Про дошкільну освіту»  навчально-виховний процес направлений на вимоги Базового компоненту дошкільної освіти в Україні (наказ Міністерства освіти і науки України від 22.05.2012 р № 615 "Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція)", здійснюється згідно   програми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина» рекомендованої Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України.

1.3. Загальна характеристика приміщення ДНЗ:

- Виписка з технічної документації від 23.02.2015 №425/6-15.02

№ 711/020000001:001:0053

  • Площа території – 1.0157

ДНЗ №7 « Сонечко» комбінованого типу Ватутінської міської ради Черкаської області  типове приміщення,  будівля двоповерхова з підвалом  загальною площею 1945 кв.м, 

 Приміщення має   комунальну власнісь. Проектна потужність будівлі  - 12 груп в тому числі для дітей у віці 3 роки і старше – 8 груп ,  будівля розрахована на 220 дітей.

В ДНЗ мають місце 10 групових кімнат (кімната для ігор та занять, спальня, туалетна кімната, роздягальня), музичний зал, спортивний зал, харчоблок з підсобними приміщеннями, кімната для прання та гладіння, медичний кабінет, ізолятор, кабінет завідувача, методичний кабінет, кабінет практичного психолога, кастелянки,кабінет вчителя – логопеда), кабінет завгоспа та комірника.

В закладі на належному рівні ведеться робота щодо охоплення  дітей свого мікрорайону дошкільною освітою.

Щороку в серпні місяці оформляються Акти готовності дошкільного навчального закладу до нового навчального року,  спеціально створеною комісією при відділі освіти.(Акт від20.08.2014, акт від 21.08.2015 , акт від 22.08.2016)

В закладі зберігаються   приписи інспекторів санітарно –епідеміологічної  та пожежної служб, служби з охорони праці по результатах перевірок та відповідні  інформаційні матеріали   про  виконання зауважень та пропозицій контролюючих служб    в спеціально встановлені терміни.

Розділ ІІ. Формування дитячого контингенту.

2.1. Організація роботи щодо охоплення дітей дошкільною освітою

Відповідно до ст. 34 Закону України "Про освіту", прийом дітей в дошкільний навчальний заклад проводиться за бажанням батьків. Згідно ст.36 Закону України "Про дошкільну освіту" батьки використовують своє  право вибирати дошкільний навчальний заклад.

У відповідності п.6 Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 №305,  прийом дітей до дошкільного навчального закладу здійснює керівник дошкільного навчального закладу  впродовж календарного року на підставі заяв батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров'я дитини, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.

 В закладі ведеться  робота на належному рівні щодо охоплення  дітей мікрорайону дошкільною освітою.

 Педагогами закладу  проводиться соціально – педагогічний патронаж дітей дошкільного віку. На вихователів покладаються обов’язки соціальних педагогів, які проводять обстеження сімей з метою виявлення дітей дошкільного віку та встановлення причин невідвідування закладу.

1. Щороку видається наказ по ДНЗ з основної діяльності  «Про проведення обліку дітей та охоплення їх навчанням» ( № 48 від 16.05.2014, №63 від 28.05.2015, №40 від 16.05.2016)

2.Наявна база   даних дітей дошкільного віку мікрорайону від народження до 6(7) років.

Станом на 01.09.2016  всього - 339 дітей на мікрорайоні ( до року – 42дитини, від  1 року до 6 років  –297дітей). 230дітей відвідують ДНЗ, 20дітей відвідують консультативний пункт. 47 дітей мають вік  до 3 років виховуються в сім’ї.

3. Наявна база дітей 5-ти річок мікрорайону. Діти 5-ти років 99% відвідують старшу групу  ДНЗ, лише Рустамова Айсель Раджабівна відвідує консультативний пункт на базі закладу, де розроблено перспективний план  консультативного пункту, наявні інформаційні матеріали для занять з батьками.

На сайті ІСУО зафіксовано 10 заяв батьків, діти яких в майбутньому планують відвідувати ДНЗ №7. Перед початком навчального року всі бажаючі батьки влаштували своїх дітей у групи відповідно віку та вимог Базового компоненту дошкільної освіти. Адміністрацією закладу повністю забезпечені права жителів мікрорайону на отримання дошкільної освіти дітьми.

В закладі ведеться  «Журнал прибуття (вибуття) дітей» відповідно правил ведення.

 

2.2. Комплектування груп ДНЗ.

 

УСтатуті ДНЗ  наявні положення  щодо порядку зарахування дітей, а саме:

  • для зарахування дитини у дошкільний навчальний заклад необхідно батькам або особам ,що їх замінюють надати: медичну довідку про стан здоров’я дитини, медичну довідку про епідемічне оточення, копію свідоцтва про народження дитини, заяву батьків .
  • батьків ознайомлюють з  порядком збереження за дитиною місця у ДНЗ  в разі її хвороби , карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків , або осіб що їх замінюють, а також в літній період

Проводиться ознайомлення  батьків або осіб, що їх замінюють, із Статутом ДНЗ, графіком роботи закладу, наказом  відділу освіти про встановлення батьківської плати,  про встановлення  пільгового  нарахування оплати за харчування у випадку категорійних сімей.

Відповідно Закону України «Про дошкільну освіту» (стаття 14) визначено порядок комплектування груп в ДНЗ  та їх наповнюваність.

Наказами   по основній діяльності ДНЗ(№60 від 28.08.2014 «Про комплектування груп дітьми та кадрами у поточному році», №58 від 28.08.2015 « Про комплектування груп дітьми та кадрами у поточному році» останній  №60 від 25.08 2016) здійснюється  комплектація груп дітей за віковими ознаками.

Розділ ІІІ. Дотримання вимог Базового компонента дошкільної освіти.

 Організація навчально-виховної та навчально – методичної роботи

 

3.1. Стан організації навчально-виховного процесу.

 

3.1.1.  Стан планування змісту дошкільної освіти.

 

Організацію навчально - виховного процесу в закладі педагогічний колектив здійснює відповідно до  таких нормативних документів та законодавчих актів:

1.Базового компоненту дошкільної освіти;

2.Програми виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина» (нова редакція), яка  відповідає вимогам, що пред’являються до сучасних програм дошкільної освіти;

3.Базової програми  розвитку дитини старшого дошкільного віку «Впевнений старт» для дітей старшого дошкільного віку, які відвідують консультативний пункт при дошкільному закладі;

4. «Програми розвитку дошкільного навчального закладу на період до 2017 року»;

5. Листа МОН України з інструктивно – методичними  рекомендаціями          «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах на 2016-2017 рік»;

6. Концепції національно – патріотичного виховання дітей та молоді;

7. Наказу МОН України від 20.04.2015 № 446 « Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у ДНЗ різних типів та форм власності».

8.Наказу відділу освіти «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах в 2016-2017 навчальному році» за №319 від 21.06.2016

9. Наказу з основної діяльності по ДНЗ «Про організацію
методичної
роботи у поточному році» №63 від 28.08.2016 (наказ №54 від 28,08.2015, наказ № 56 від 28 08 2014)

На основі даних нормативних документів в закладі розроблено:

- річний план навчально –виховної роботи ДНЗ №7 «Сонечко» комбінованого типу на 2016-2017 навчальний рік, який затверджено начальником відділу освіти та погоджено на педагогічній раді колективу  (протокол №1 від 08.09.2016) з додатками.

- місячний план навчально виховного процесу дошкільного навчального закладу;

- план роботи на оздоровчий період 2017 року.

- перспективне  та календарне планування роботи вихователів з дітьми по всіх вікових групах;

- перспективне та  календарне планування музичних керівників закладу.

В річному плані навчально –виховної роботи на 2016-2017 року наявний аналіз роботи установи за попередній навчальний рік .

    Аналіз роботи всього педагогічного колективу  висвітлюється в  щорічному звіті завідувача ДНЗ перед працівниками закладу та представниками громадськості, який проводиться на загальних батьківських зборах ( Протокол №3  від 17.06.2014,протокол №2 від 14.06.2015, протокол №4 від  15.06.2016 ).

    1. . Стан навчально – вихованої роботи у логопедичній групі:

Проблема мовленнєвої підго­товки дітей старшого до­шкільного віку залишаєть­ся однією з найактуальніших не лише у психології, лінгвістиці, педагогіці, а й в логопедії. Кон­кретні вимоги до мовленнєвого розвитку особистості (мовлен­нєвої готовності) як кінцевого результату цього вікового етапу ми знаходимо у змісті базового компонента дошкільної освіти, що передбачає вміння адекват­но й доречно, практично корис­туватися мовою в конкретних ситуаціях, використовувати для цього як мовні, так і допоміж­ні (міміка, жести, рухи) та інто­наційні засоби виразності мов­лення.

В ДНЗ створена логопедична група відповідно наказу від №59 25.08.2016 «Про  роботу логопедичної групи  у 2016-2017 навчальному році. На основі заяв батьків та висновків психолого – медико - педагогічної  комісії  з метою надання спеціальної допомоги дітям з вадами мови сформовано групу компенсуючого типу у складі 15 осіб. 

         Всі вихованці потребують  логопедичної допомоги. Тому робота логопеда  базується на наступних принципах:

1. Особистісне орієнтування - орієнтування на дитину, її психоемоційні особливості.

2. Емоційна підтримка - створення на заняттях емоційно комфортної обстановки.

3. Взаємодія з батьками, вихователями й музичними керівниками.

4. Ігровий контекст занять - формування позитивної мотивації навчання.

Можна виділити специфічні особливості логопедичної роботи з «особливими» дітьми:

1. Постійний пошук індивідуальних підходів до дитини. У роботі неможливо орієнтуватися на «середню» дитину. Кожний вихованець у повному сенсі «особливий»: у нього свій тип сприйняття, уваги, пам'яті, характер і темперамент. Всі психічні прояви в «особливих» дітей виражені більш яскраво, рельєфно в порівнянні зі звичайними дітьми. Це унеможливлює  роботу зі стандартної технології: кожна дитина вимагає свого підходу.

2. Логопедичні заняття носять комбінований і ігровий характер. Заняття містить у собі роботу над рухливістю артикуляційного апарата, над звуками мовлення, розвитком фонематичного слуху, лексико-граматичного складу мови, зв’язним мовленням. Всі заняття проходять в ігровій формі. Використовуються мовні ігри, яскраві, цікаві іграшки. Гра є необхідністю, без якої неможливі позитивні результати. Комбіноване заняття, проведене в ігровій формі, дозволяє гнучко перемикати увагу дитини з одного виду діяльності на інший, не допускаючи втрати уваги й зниження інтересу.

3. Формування наслідувальної діяльності. Перший крок корекційної роботи - розвиток довільної уваги. Важливо, щоб дитина "побачила", "почула", звикла вслухуватися в мову. Тому логопед починає роботу з наслідувальної здатності дитини, учить його наслідувати дії з предметами (м'ячем, кубиками й ін.), рухам рук, ніг, голови. Це - основа для переходу до наслідування артикуляційним рухам, звукам, словам.

4. Організація контексту занять. Відомо, що удержати довільну увагу у таких дітей надзвичайно складно. Тут важливий кожний дріб'язок. Розташування обладнання, відсутність зайвих предметів у полі зору дитини, використання іграшок, до яких у нього є особливе відношення й специфічний інтерес, місце розташування логопеда. Важливо відзначити, що те, до чого звикають "особливі" діти, впливає на успішність занять. Тому важливо знати їхні звички й використати це в організації контексту занять.

5. Спостереження за внутрішнім станом дитини. На заняттях важлива динаміка уваги дитини. Не можна доводити увагу до виснаження. Важливо вчасно помітити, коли і як перемкнути увагу. Коли дитина починає відволікатися - уже пізно. Руйнується атмосфера заняття, емоційний зв'язок руйнується.

6. Моделювання ситуацій досягнення. "Особлива" дитина звикає до того, що всі дорослі - від батьків до педагогів прагнуть її зрозуміти як би з "півслова". З одного боку - це прекрасно, але з іншого боку - у неї може втрачатися мотив, бажання навчитися (наскільки це можливо для її рівня розвитку) говорити правильно. Саме тому, на заняттях потрібно створювати такі умови, щоб у дитини виникала потреба говорити. Правда, для того, щоб вербальна комунікація стала для неї звичною й необхідною, буде потрібно дуже багато часу.

7. Повільний темп формування нових навичок. Може здатися, що робота логопеда ні до чого не приводить, проходить даремно. Від "особливих" дітей неможливо очікувати швидкого результату. У них немає оперативного реагування. Вони тривалий час "поглинають" інформацію, начебто  "записують" її на свій внутрішній магнітофон. Ця особливість сприйняття дітей не повинна лякати педагогів.

8. Постійна затребуваність придбаних навичок. Вся логопедична робота проходила б без результату при відсутності тісного контакту з батьками, вихователями. Саме вони забезпечують затребуваність тих навичок, над якими йде робота на логопедичних заняттях. Спільно проговорюються дрібні зміни в поведінці дитини, логопед просить батьків вдома, а педагогів на заняттях провокувати дитину на застосування  навичок, що відпрацьовують. Від педагогів логопед одержує інформацію про стан дитини після занять, і з врахуванням цього планує подальшу стратегію. Це особливо важливо при роботі з безмовними дітьми. Якщо ж дитина володіє мовою, то співробітництво з педагогами полягає в роботі над автоматизацією звуків, розвитком лексико-граматичного складу мови. В "особливих" дітей процес автоматизації звуків дуже важкий і тривалий. Якщо поставлений звук не закріплювати щодня, якщо постійно не стежити за правильністю його вимови при різних видах діяльності, у які включена дитина в центрі й дома, результат логопедичної роботи знеціниться. Те, що не може відстежити логопед, можуть контролювати педагоги й батьки. І в цьому полягає їхня величезна допомога. Ведуться логопедичні зошити, по яких батьки можуть займатися вдома, закріплюючи матеріал в іншій обстановці. У цьому - зміст перенесення отриманого досвіду додому, у реальне життя.

Вчителем–логопедом, відповідно вимог базового компонента, проводяться зрізи знань.
 

 Вчителем-логопедом розробляється перспективний план корекційно-відновлювальної роботи на навчальний рік; календарний план, який складається на кожен місяць у формі таблиць; план індивідуальної та підгрупової роботи, де зазначається дата, прізвище, ім’я дитини, завдання корекційного впливу; ведеться книга взаємодії між логопедом та вихователями групи, яка забезпечує послідовність і наступність корекційної роботи.

Робота логопедичної групи показала, що на підставі наявної нормативно-правової документації в логопедичній групі дошкільного навчального закладу, ведеться  чітка організація всього корекційного процесу.

Вона забезпечується: 
· своєчасним обстеженням дітей; 
· раціональним складанням розкладу занять; 
· плануванням індивідуальної роботи з кожною дитиною; 
· наявністю програмного забезпечення і відповідно до нього планів фронтальних занять; 
· оснащенням процесу необхідним обладнанням та наочними посібниками; 
· спільною роботою логопеда з вихователем групи і батьками. 

 

Розділ VІІІ. Управління дошкільним навчальним закладом

 

8.1.Стан керівництва ДНЗ.

Адміністрація закладу координує і контролює діяльність дошкільного закладу  відповідно до вимог законодавчих та  нормативних  документів, згідно річного  плану  роботи. Прийняття управлінських рішень здійснюється в результаті вивчення запланованих питань чи аналізу окремих ділянок роботи закладу. Результати контролю відображаються у довідках та звітах, заслуховуються на педагогічній раді, педагогічних годинах. Керівником закладу   видаються відповідні накази. Зміст наказів доводиться  до відомапрацівників під підпис.

У своїй діяльності завідувач керується  Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту» та іншими нормативними документами, забезпечує реалізацію державної освітньої політики; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки та протипожежного захисту, а також власним статутом і локальними правовими актами закладу (у тому числі правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами та розпорядженнями). Завідувач дотримується Конвенції про права дитини.

 Керівник дошкільного навчального закладу проатестований відповідно до Порядку, встановленого Міністерством освіти і науки України в 2016 році....

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: Сонечко
Переглядів: 166 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: