№п/п
|
Робота з
дітьми
|
Виконавець
|
1.
|
Перегляд
мультфільмів:
- «Кицьчин дім»
- «Неслухняне козенятко»
-«Пожежа»
|
Молодший вік дітей
Середній вік дітей
Старший вік дітей
|
2.
|
Читання
творів:
- редактор Г. Ю. Рогінська «Пожежна машина»
- Читання та обговорення книги Т.
Коломієць «Козенята і вогонь»
- С. Маршак «Пожежа» ( в перекладі з російської Г.
Бойка)
- Т.Кінько, М. Кінько «Наш номер 101»
|
Молодший вік дітей
Середній вік дітей
Старший вік дітей
|
3.
|
Ознайомлення з професією пожежника та пожежною технікою.
|
Всі групи
|
4.
|
Бесіди з
дітьми:
-«Сірники – це не іграшка»
- «Сам удома»
- «Вогонь добрий – вогонь злий»
|
Молодший вік дітей
Середній вік дітей
Старший вік дітей
|
5.
|
Екскурсії:
- До пожежного щита.
- До пожежної частини.
|
Мол. і сер. вік дітей
Старший вік дітей
|
6.
|
Конкурс на
кращий малюнок:
- «Добрий вогник»
- «Пожежна машина»
- «Хочу стати пожежником»
|
Молодший вік дітей
Середній вік дітей
Старший вік дітей
|
7.
|
Дидактичні
ігри:
- «Небезпечні речі для малечі»
- «Які я речі оберу для гасіння вогню..»
- «Відважні пожежники »
- «101»
|
Молодший вік дітей
Середній вік дітей
Старший вік дітей
|
8.
|
Заняття:
Вогник – друг чи ворог…
Літературна композиція та обговорення її з дітьми
«На роботі мама й тато, сірники
знайшли малята»
Вікторина «Чи знаєте ви?»
«Солом’яний бичок» на новий лад ( елементарні правила протипожежної
безпеки)
Гори, свічечка невеличка
ЩОБ НЕ БУЛО БІДИ, СЛУЖБУ ПОРЯТУНКУ НАБЕРИ
|
Молодший вік дітей
Середній вік дітей
Старший вік дітей
|
9.
|
Розв’язання
проблемних ситуацій
- «Як уникнути пожежі»
- «Чому виник вогонь»
|
Середній вік дітей
Старший вік дітей
|
10.
|
Театралізовані
вистави
- «Кицьчин дім»
- «Квітка вогню»
Тематична
розвага
«Щоб не сталося біди»
«Легко вогник запалить, та нелегко загасить»
|
Старші дошкільнята для молодших
Середня група
Старша група
|
|
Робота з
батьками:
|
|
1.
|
Диспут з
батьками
«Хто і що створює безпеку для дітей у навколишньому середовищі»
|
Вихователі груп
|
2.
|
Консультація:
«Перша допомога при опіках»
|
Медсестра
|
3.
|
Бесіда:
«Що таке пожежа, чому вогнище так приваблює дітей»
|
Методист
|
4.
|
Проведення інструктажів:
«Охорона життя і здоров’я дітей».
|
Вихователі груп
|
|
Робота з
педагогами:
|
|
1.
|
Круглий стіл
– банк ідей:
«Як доступно і цікаво розповісти дітям про небезпеку вогню»
|
Вихователі, методист
|
2.
|
Організація зустрічі з представниками ПЧПД.
Проведення інструктажів по техніці безпеки з дотримання правил пожежної
безпеки.
|
Завідувач
|
3.
|
Поради:
«Як уникнути психічних розладів у дитини , що отримала травму в
результаті пожежі».
|
Психолог
|
4.
|
Поповнення
тематичної папки:
«Безпека життєдіяльності дітей дошк-ого віку»
|
Методист
|
5.
|
Оновлення
стенду до місячника безпеки «З вогнем погані жарти,
жартувати з ним не варто»
|
|