Конспект інтегрованного заняття по сферах "Культура" та "Природа"
/з елементами логіко-математичного розвитку та охорони праці/.
"Казками мандрували про охорону праці героїв дбали"
Завдання : створити умови для
виявлення вихователем інтегрованих знань і умінь відповідно сфер життєдіяльності
«Культура» та «Природа» включаючи елементи логіко-математичного розвитку та
охорони праці . Давати дітям емоційне
задоволення , що досягається створенням комфортних умов життєдіяльності та
розвивального мовленнєвого середовища з використанням цікавих мовленнєво-логічних
задач /ст. . гр../, завдань , вирішення проблемних ситуацій .та дослідницької
діяльності . Сприяти активізації мовленнєвих дій у різних варіантах : розповіді
з власного досвіду , за піктограмою , за схемами , що формує навички суспільної
мовленнєвої поведінки. Розвивати мовне почуття , оцінні судження . Виховувати
почуття прекрасного .
Хід : Вихователь розглядає
«Велику книгу казок» і запитує «Чи любите ви казки ? Які ваші
улюблені ? В яку б хотіли потрапити ?»
Вихователь котить яблучко по мисці і говорить
слова : « Чарівне яблучко котилось – котилось і в казці опинилось» . Діти за
допомогою загадок – віршів знаходять казку і виконують завдання .
1 завдання
: На
городі виростала ,
Дуже швидко , великою
стала ,
Став тут дід усіх гукати
Та красуню нашу рвати .
А цю казку , діти., ви
Встигли відгадати ? /
«Ріпка»/ .
Діти середньої групи - за допомогою карток із цифрою та за
малюнком набирають відповідну кількість
овочів /картопля та квасоля/ та дають відповіді на запитання вихователя / Чого
більше квасолі чи картоплі , на скільки ? Що важче ? /.
Діти старшої групи за допомогою малюнків
складають мовленнєво – логічні задачі та вирішують їх .
В кінці діти обох підгруп грають у гру «Що важливе
для рослин ?» /за н/т «Діамант»/.
Отримують букву «Д».
2 завдання : Чистить ., миє , прибирає .
Шиє , в’яже , вишиває .
Жарить , варить і пече
.
Все поробить , а за це
…
Мачуха її гризе .
Але станеться враз
диво !
А яке давно всі знають
,
Щоб про це всім розказати
Треба казку відшукати /
«Попелюшка»/.
Діти середньої групи відшукують ті речі з якими працювала героїня
казки , доводять свою думку до логічного кінця . /н/т «3 із 5»/.
Діти старшої групи знаходять ті речі які б
могли б захистити героїню казки від небезпеки під час праці . Обґрунтовують
свій вибір .
В кінці гра «Скажи навпаки» .
Отримують букву
«Р» .
3 завдання
: Це ж
коли таке буває ,
Що у лісі і в мороз ,
Квіти всюди розквітають
,
І птахи там гнізда в’ють .
А ви діти не чекайте
Казку швидко називайте
./ «Дванадцять місяців»/.
Діти за бейджиками поділяються на три підгрупи та
за допомогою піктограм розповідають та відгадують про весняні місяці – березень
, квітень та травень ..
Діти середньої групи – підбирають
однокореневі слова /березень , квітень та травень/ .
Діти старшої групи – роблять звукобуквенний
аналіз слів /назви місяців/.
Отримують букву «У» .
4 завдання
: Цього
птаха ми всі знаєм .
Його мудрим називаєм .
Але пташка ця - вона
Мудра тітонька
………./Сова/.
Діти середньої та старшої групи за
допомогою схем складають оповідання використовуючи фрагменти казок , що сприяють захисту героїв під час праці . /середня
група починає , а старша закінчує , н/т "Мозковий штурм"/ .
Отримують букву «Г» .
На дошці діти старшої групи читають слово яке
склали «ДРУГ».
В кінці заняття діти діляться враженнями про тих кого вони обрали другом-казковим.
Ось і мандрівці кінець ,
А хто приймав участь
МОЛОДЕЦЬ ! |