Четвер, 30.11.2023, 10:35
Комунальний заклад дошкільної освіти№7"Сонечко" комбінованого типу

 Каталог файлів

Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [125]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 952
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Друзі сайту

Ватутінський відділ освіти

Ватутінська ЗОШ №5

Ватутінська ЗОШ №6

Банери
Peredplata Testportal President
Головна » Файли » Мої файли

Робота з дітьми в різновіковій групі .
28.04.2012, 18:27

 Конспект інтегрованного заняття по сферах "Культура" та "Природа" 

/з елементами логіко-математичного розвитку та охорони праці/.


"Казками мандрували про охорону праці героїв дбали"


Завдання : створити умови для виявлення вихователем інтегрованих знань і умінь відповідно сфер життєдіяльності «Культура» та «Природа» включаючи елементи логіко-математичного розвитку та охорони праці .  Давати дітям емоційне задоволення , що досягається створенням комфортних умов життєдіяльності та розвивального мовленнєвого середовища з використанням цікавих мовленнєво-логічних задач /ст. . гр../, завдань , вирішення проблемних ситуацій .та дослідницької діяльності . Сприяти активізації мовленнєвих дій у різних варіантах : розповіді з власного досвіду , за піктограмою , за схемами , що формує навички суспільної мовленнєвої поведінки. Розвивати мовне почуття , оцінні судження . Виховувати почуття прекрасного .

 

 

Хід : Вихователь розглядає «Велику книгу казок»  і  запитує «Чи любите ви казки ? Які ваші улюблені ? В яку б хотіли потрапити ?»

Вихователь котить яблучко по мисці і говорить слова : « Чарівне яблучко котилось – котилось і в казці опинилось» . Діти за допомогою загадок – віршів знаходять казку і виконують  завдання .

 

1 завдання : На городі виростала ,

                       Дуже швидко , великою стала ,

                       Став тут дід усіх гукати

                       Та красуню  нашу рвати .

                        А цю казку , діти., ви

                        Встигли відгадати ? / «Ріпка»/ .

Діти середньої групи  - за допомогою карток із цифрою та за малюнком  набирають відповідну кількість овочів /картопля та квасоля/ та дають відповіді на запитання вихователя / Чого більше квасолі чи картоплі , на скільки ? Що важче ? /.

Діти старшої групи за допомогою малюнків складають мовленнєво – логічні задачі та вирішують  їх .

В кінці діти обох підгруп грають у гру «Що важливе для рослин ?» /за н/т «Діамант»/.

Отримують букву «Д».

 

2 завдання  : Чистить ., миє , прибирає .

                        Шиє , в’яже , вишиває .

                        Жарить , варить і пече .

                         Все поробить , а за це …

                         Мачуха її гризе .

                        Але станеться враз диво  !

                        А яке давно всі знають ,

                        Щоб про це всім  розказати

                        Треба казку відшукати / «Попелюшка»/.

Діти середньої групи  відшукують ті речі з якими працювала героїня казки , доводять свою думку до логічного кінця . /н/т «3 із 5»/.

Діти старшої групи знаходять ті речі які б могли б захистити героїню казки від небезпеки під час праці . Обґрунтовують свій вибір .

В кінці гра «Скажи навпаки» .

Отримують букву  «Р» .

 

3 завдання : Це ж коли таке буває ,

                       Що у лісі і в мороз ,

                       Квіти всюди розквітають ,

                       І птахи там гнізда в’ють .

                       А ви діти не чекайте

                       Казку швидко називайте ./ «Дванадцять місяців»/.

Діти за бейджиками поділяються на три підгрупи та за допомогою піктограм розповідають та відгадують про весняні місяці – березень , квітень та травень ..

Діти середньої групи – підбирають однокореневі слова /березень , квітень та травень/ .

Діти старшої групи – роблять звукобуквенний аналіз слів /назви місяців/.

Отримують букву «У» .

 

4 завдання : Цього птаха ми всі знаєм .

                       Його мудрим називаєм .

                       Але пташка ця - вона

                       Мудра тітонька ………./Сова/.

Діти середньої та старшої групи за допомогою схем складають оповідання використовуючи фрагменти казок , що сприяють захисту героїв під час праці .  /середня група починає , а старша закінчує , н/т "Мозковий штурм"/ .

Отримують букву «Г» .

На дошці діти старшої групи читають слово яке склали   «ДРУГ».

 В кінці заняття діти діляться враженнями про тих кого вони обрали другом-казковим.

 

Ось і мандрівці кінець ,

А хто приймав участь МОЛОДЕЦЬ !

Категорія: Мої файли | Додав: Сонечко
Переглядів: 5787 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: