Четвер, 30.11.2023, 11:14
Комунальний заклад дошкільної освіти№7"Сонечко" комбінованого типу

 Каталог файлів

Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [125]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 952
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Друзі сайту

Ватутінський відділ освіти

Ватутінська ЗОШ №5

Ватутінська ЗОШ №6

Банери
Peredplata Testportal President
Головна » Файли » Мої файли

Методична скарбниця - кропітка робота колективу
03.10.2011, 01:11

Анотація

по впровадженню програми розвитку дитини

«Впевнений старт»

в Ватутінському дошкільному закладі № 7 «Сонечко»

комбінованого типу Ватутінської міської

ради Черкаської області:

    Впровадження нової програми у освітній процес – справа не миттєва і не легка. Вона потребує від кожного педагога високого рівня компетентності, аналізу та завбачування результатів своєї роботи. Програма розвитку дитини «Впевнений старт», на нашу думку, дуже доречно допомагає зросту творчості як дитини, так і педагога, чітко окреслює завдання розвитку дітей 5 – річного віку, розкриває резерви та перспективи поліпшення навчального процесу.

    Так як пріоритетним напрямком  нашого дошкільного закладу є розвиток мовленнєвої компетентності, вміння дітей спілкуватися через повідомлення, пояснення, переконання, доповнення, дискутування, використовуючи  креативне мислення, творчість малюків, наш садок особливу увагу приділив мовленнєвому та пізнавальному розвитку.

    Для того, щоб допомогти реалізувати завдання програми «Впевнений старт» педагогами закладу на чолі з методистом, під керівництвом завідувача, було розроблено:

-         тестові завдання;

-         конспекти занять;

-         опитувальник для батьків;

-         рекомендації батькам щодо мовленнєвого розвитку дитини;

-         дидактичні ігри,

які допоможуть досягти високих результатів в спільній праці педагогів та родини та налагодити довірливі стосунки між вихователями, дітьми та сім'ями.

Дидактична гра

« Чим займаюсь упродовж дня, розкажу малятам я».

 Мета: формувати та розширювати знання про частини доби ( ранок, день, вечір, ніч ) та дії, що пов’язані з тієї або іншої частиною доби, розвивати пізнавальні здібності дитини,робити елементарні висновки, умовисновки, висувати припущення, обґрунтувати власну думку працюючи в групах.

Матеріал: три комплекти малюнків частин доби, фішки.

Хід гри

                 1 варіант. Новітня техніка « АБВ». 

Діти об’єднуються у 3 команди за сигналом, їм слід розкласти картинки із зображенням частин доби по порядку. Кожна підгрупа виконавши завдання звітують та додають якусь дію( удень я…, уночі я…) .За кожну правильну відповідь  команді дається фішка. Чия команда збере  більше фішок, та й переможе.

         

           2 варіант Новітня техніка « 3 із 5» 

Діти об’єднуються у 2 команди. У кожної групи завдання: із поданих 5  картинок частин доби потрібно вибрати лише 3, які стосуються ( наприклад – ранку або дня ) і пояснити свій вибір.


                          


                                                  Рухливі ігри:

                                                                Зозуля  

Вихователь створює умови для гри: розкладає гімнастичні обручі або малює крейдою кола» гнізда» для дітей «птахів». Тільки «зозулі» немає гнізда.

Вихователь: «Сонце пригріло- птахи полетіли.

Літали, кружляли, зернятка шукали. Як сонечко сіло-усі додому захотіли. Гей-гей полетіли!»

Гравець чиє гніздо займе «зозуля»- програє і стає «зозулею».

Ми-українські діти

Діти йдуть по колу навколо дитини-ведучої. Діти промовляють слова до гри, а дитина в колі виконує рухи.

Ми українські діточки,як у полі квіточки.

Права ми знаємо свої, називаємо їх усі.

На життя(імітування колихання дитини),на харчування (імітування процесу їжі), на житло (імітація будинку) та на навчання(імітація письма).І ніхто в усьому світі нас не сміє ображать.

Якщо хочеш- обернись. Якшо хочеш- поклонись,

Якщо хочеш- затанцюй. Кого хочеш-поцілуй!

Довгоносий журавель

Діти утворюють коло,посередині «журавель». Діти йдуть по колу,а дитина-журавель по колу ходить,високо піднімаючи коліна,руки-назад.

«Унадився журавель,журавель

До бабиних конопель, конопель.

(«Журавель» махає крилами, імітує, що їсть коноплі. Діти зупиняються, тупочуть ногами і показують рухи за словами.)

Такий, такий журавель.

Такий, такий довгоносий.

Такий, такий журавель.

Такий, такий  довгоногий

Конопельки поїдає.

А я того журавля уловлю,

Сіттю крила обівю.

(Діти нахиляються вперед ,»ніби ловлять», а журавель літає по колу.)

Щоб він більше не літав, не літав

Конопельки не щипав, не щипав.

(Діти плещуть у долоні і злегка нахиляються до журавля, ніби женуть і журавель вилітає з кола . Діти доганяють. Хто дожене, той і журавель.)

Гілочка

У грі можуть брати участь 15-20 і більше чоловік .Для гри потрібна  гілочка верби або іншого дерева. Учасники гри утворюють погано зімкнене коло. Руки тримають за спиною та передають один одному гілочку. У центрі кола той хто водить. Його задача –знайти та захопити гілочку. Якщо тому, хто водить вдається захопити гілочку,він перестає водити та стає в коло. Якщо під час передачі гілочки по руках вона впаде на підлогу і той хто водить це помітить-міняється місцями.



                                 

  

Категорія: Мої файли | Додав: Сонечко
Переглядів: 1731 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: