Тема: «Непроста це справа -
робота з батьками»
(форма проведення: брейн –
стормінг)
Мета:
генерування різних форм роботи ДНЗ та родини та винайдення доступних,
зрозумілих, різноманітних, найцікавіших,
варіантів для довірливих співвідносин.
В основі брейн –
стормінга лежить колективна «мозкова атака», творчість, креативність педагогів
при максимальній активізації розумової діяльності та пошук найефективніших ідей
і стратегії їх розв'язання.
Повістка денна:
1.
Про виконання рішень попередньої
педагогічної ради.
2. Вступ
(ознайомлення із заданою проблемою) – «Форми спільної роботи педагогів та
батьків» - Береговенко Н. В.
3. Довіра
як основний чинник успішної адаптації дитини у дошкільному закладі.(міні-лекція) – Психолог.
4.
Вузлова частина (активний пошук
оригінальних моделей) «А у мене це так…» (ділимося
досвідом) – Вихователі всіх вікових груп.
5. Заключна
частина (аналіз висловлених ідей) - Пам’ятки для батьків «Виховання дітей –
спільна справа батьків та педагогів» (складання
пам’ятки). ЩО Я ЧЕКАЮ ВІД ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ: 
Робота вихователів із батьками з цієї проблеми може
проводитися за такими напрямами:
1. Вивчення рівня знань батьків (анкетування, опрацювання
анкет, питальників та ін.).
2. Надання теоретичної допомоги (бесіди, Дні відкритих
дверей, усні та рукописні методичні журнали, конференції, лекторії та ін.).
3. Система практичної допомоги (щоденні консультації,
дискусії, диспути, діалоги, практичні заняття з розв'язанням батьками
педагогічних задач, проблемних завдань, що стосуються розвитку та виховання
дітей).
Педради.Примітка. Педрада складається з двох частин, перша з яких
проводиться спільно з батьками. 


Різноманітні форми спільної роботи ДНЗ та родини:
Виховання дітей -
спільна справа батьків і педагогів.
Емоційний добробут
дитини в сім'ї та дошкільному закладі - визначальний фактор розвитку її
особистості.
Шляхи підвищення
ефективності спільної роботи дошкільного закладу і сім'ї в процесі виховання
дітей.
Роль батьків в
організації і керуванні творчими іграми.
Гра - провідний
вид діяльності дітей дошкільного віку.
Розвиток ігрових дій
у дітей молодшого дошкільного віку.
Семінари
Народний фольклор у
творчих іграх дошкільнят.
Використання ігор для
розвитку логічного мислення дошкільників.
Розвиток та
вдосконалення психічних процесів (уяви, пам'яті, уваги, зосередженості тощо).
Виховання
культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку.
Організація
правильного харчування дітей раннього віку.
Дотримання режиму дня
- запорука здоров'я дітей.
Семінари-практикуми
для батьків
Виготовлення іграшок
з пап'є-маше.
Виготовлення глиняних
іграшок.
Робота з паперовою
масою.
Батьківські збори
Скарбниця народної
мудрості.
Які вони -
дошкільнята? (Психологічна характеристика дітей.)
Традиції народної
педагогіки в роботі дошкільного закладу.
Роль сім'ї у розвитку
пізнавальних здібностей дітей.
Традиції трудового
виховання в родині.
Охорона життя і
здоров'я дітей удома, на вулиці, у дитячому садку.
Закон "Про
дошкільну освіту" (про єдність у роботі батьків і педагогів).
Права дитини та
обов'язки батьків. Конвенція про права дитини.
Базовий компонент
дошкільної освіти.
Консультації
Культура взаємин
батьків і педагогів.
Спільна робота
дошкільного закладу і сім'ї у підготовці дітей до школи.
Організація обіду в
старших та підготовчих групах.
Фізкультура на
повітрі.
Ігри дітей молодшої
групи. 
Список
використаної літератури:
1. Л.
Капуська «Родинне сонцеколо»
2. Бібліотека шкільного
світу «Система роботи із батьками»
3. Вихователь – методист
№ 6/2010
4. БВДС № 15/2011, №
3/2008
5. Дошкільний навчальний
заклад № 1/2009, № 4/2010, № 3/2016.
6. Дошкільне виховання № 1/2007, № 3/2007, № 5/2008, №
1/2010
|