Перше засідання - "Розвиток мовленнєвої
творчості дітей через різні розділи Програми»
впровадження інтерактивної
технології ІНТЕРВІЗІЯ
Хід «Інтервізії»:
Ведучий: Творча
особистість - це креативна, унікальна
особистість, яка, внаслідок впливу
зовнішніх факторів набула необхідних додаткових мотивів, особистісних утворень,
здібностей, що сприяють досягненню творчих
результатів. Неповторність, оригінальність, унікальність - основні риси
творчої діяльності. Творчість потрібно
розвивати, і розпочинати це потрібно, насамперед, з дитячого дошкільного закладу. Кожен педагог прагне виховати, зростити творчу особистість. Для цього він, насамперед,
повинен активізувати особисту творчість, долаючи
інертність та шаблони. Творчість дітей
проявляється там, де їм цікаво, де є
нагода отримати несподіваний, яскравий
результат. І педагог має обережно підтримувати
іноді навіть фантастичні ідеї, використовуючи метод «Проб і помилок».
Адже,саме такі ідеї в майбутньому можуть стати основою найсучасніших розробок.
Творчість дає змогу рухатись вперед, вдосконалюватись кожній особистості.
На попередньому засіданні інтервізії нами
було обрано на розгляд важливу проблему, що турбує багатьох наших педагогів, це
- розвиток мовлен- нєвої творчості через різні розділи програми.
Шановні колеги, які будуть пропозиції щодо правил проведення інтервізії?
(встановлення правил проведення засідання).
Пропозиції
та побажання колег:
1.
Про розвиток мовленнєвої творчості дітей через мовленнєве спілкування поділиться досвідом
Зубрицька Ірина Володимирівна. Ведучий: Ваші пропозиції
дуже актуальні і потребують апробації в практиці роботи.
2.
Як
розвивати мовленнєву творчість дітей через логіко - математичний блок
нам порадить Штангей Світлана
Анатоліївна.
Ведучий: Ваші
поради корисні, заслуговують на похвалу. Педагоги матимуть нагоду використати
їх в процесі впровадження інтерактивних форм роботи.
3.
Як втілюється розвиток мовленнєвої
творчості через розділ «Рідна природа» продемонструє та проілюструє нам Недопас
Світлана Миколаївна.
Ведучий: Я
горджуся Вашим професіоналізмом, ви – педагог - новатор! Ваші ідеї оригінальні.
4.
Що цікавого та нового відкрила для себе,
працюючи над темою «Народознавство» проінформує Канцеба Інна Федорівна.
Ведучий: Ваші методи
направлені на креативну особистість, вони дають можливість фантазувати, творити
та втілювати плоди своєї фантазії під час вирішення різного виду мовленнєвих
завдань.
5.
А про розвиток мовленнєвої творчості через розділ «Образотворче мистецтво»
ознайомить колег Кіліхевич Ольга
Михайлівна.
Ведучий: Ваші шедеври
приємно вразили всіх присутніх, ви – ерудований, досвідчений педагог з
величезним життєвим досвідом та світобаченням.
6.
А найкраще розвивати мовленнєву творчість
через сюжетно - рольову гру вдається Молчановій Наталії Яківні. Просимо поділитися своїми секретами.
Ведучий: Уклінно
дякую, бажаємо успіхів у
втіленні
своїх ідей та задумів.
7.
Про свої здобутки, як розвивати
мовленнєво - творчу компетентність дошкільнят в музичній діяльності доповість
Кухар Тетяна Михайлівна.
Підсумок засідання:
Ведучий: Шановні колеги,
дякую вам за цікавий, змістовний матеріал, що розкриває широкі можливості розвитку творчості для кожного педагога, як новатора
так і реалізатора.
Ми
дізналися багато нового, цікавого, корисного, повчального, актуального
під час засідання. Гадаю, що педагоги і діти будуть реалізовувати себе в
процесі навчально-виховної діяльності. Було дуже приємно працювати з вами.
Дякую за увагу!
Вихователі обирають проблемне питання для
наступного засідання «інтервізії»
Мовленнєвотворчий розвиток
через цікаву математику
|
Мовленнєвотворчий розвиток
через зобра- жувальну діяльність
|
Мовленнєвотворчий розвиток
через народознавство
|
Мовленнєвотворчий розвиток через мовлен. спілкування
|
Мовленнєвотворчий розвиток через рідну природу
|
Мовленнєвотворчий розвиток через гру
|
Мовленнєвотворчий розвиток через образотворчу діяльність
|
Мовленнєвотворчий розвиток через народознавство
|
Мовленнєвотворчий розвиток через цікаву математику
|
|