Звіт про проведення тижневика «Тиждень безпеки дорожнього руху"
із 15.11.2021 по 21.11.2021 в КЗДО №7 «Сонечко»
Безпека дитини – одна з найважливіших турбот і тривог батьків,
тому вони мають змалечку навчати своїх дітей основам
безпечної поведінки на вулиці.
Знає будь-яка дитина:
Йти не можна, де машини.
Тому Коля і Тамара
Йдуть собі по тротуару.
На виконання листа Управління освіти і науки Черкаської ОДА від 09.11.2021 № 26041/02/11-01-31 «Про проведення другого етапу Тижня безпеки дорожнього руху», листа відділу освіти Ватутінської міської ради від 10.11.2021 №138/01-27 в закладі проведено тиждень дорожнього руху з 15 по 21 листопада 2021 року, під час якого педагоги знайомили малюків із правилами поведінки на дорогах, у громадському транспорті, виховували дбайливе ставлення до свого здоров’я і життя.
Адміністрацією закладу були розроблені заходи щодо формування основ безпечного поводження дітей та дорослих на дорогах та вулицях міста.
Педагогами розроблені плани роботи по дотриманню правил дорожнього руху по закладу та в усіх вікових групах.
Своєчасно була організована методична допомога для педагогів по підготовці та проведенню тижня: розроблені методичні рекомендації для педагогів по організації роботи з дітьми та батьками з зазначеного питання, пам’ятки з охорони життя та здоров’я дітей, маршрути прогулянок та екскурсій, складена картотека рухливих, сюжетно-рольових та дидактичних ігор, які дозволили педагогам вдумливо та творчо спланувати роботу з дітьми та батьками (онлайн). Педагогами закладу були розроблені матеріали для батьків щодо формування безпечної поведінки дітей та дорослих на дорозі та попередження травматизму.
Упродовж тижня безпеки діти ознайомилися зі знаками, розміткою на дорогах, розглядали ситуації, які можуть виникнути на дорогах і тротуарах. Метою заходу було закріпити з дітьми правила дорожнього руху, прищеплення розуміння необхідності суворого дотримання встановлених правил поведінки на дорозі, навчити приймати участь у дорожньому русі без негативних наслідків, вироблення навичок спостережливості, уміння самостійно приймати рішення в екстремальних ситуаціях, виховувати бережливе ставлення до свого життя, закріпити знання, що люди ходять по тротуару, розуміти призначення сигналів світлофора, закріпити значення дорожніх знаків, навчити розрізняти дозволяючи та запобігаючи знаки, правильно реагувати на сигнали світлофора, розуміти жести регулювальника, виховати у дітей дисциплінованість на дорогах, бажання бути уважними, спостережливими, обережними, попереджувати нещасні випадки. В роботі використовували комплексні заходи, які справляли найбільший вплив на малят, викликали у них інтерес та несли у собі корисну пізнавальну інформацію. Під час прогулянок, екскурсій, піших переходів, постійно звертали увагу на проїзджу частину вулиці: який транспорт рухається, де саме він може їздити, для чого тротуар, перехід «зебра», світлофор; закріплювали правила поведінки на зупинках місцевого транспорту. В кінці тижня, як підсумок важкій спільній праці дітей та дорослих, пройшло спортивне змагання. Яскраві, веселі, насичені, з казковими героями, веселими іграми, загадками і ребусами. А в результаті – тверді та стійкі знання, набуті вміння та навички з питань правил дорожнього руху.
Усі ці заходи сприяли формуванню у дітей свідомого та відповідального ставлення до особистої безпеки, готовність до обгрунтованих вчинків у різноманітних дорожніх ситуаціях відповідно до діючих правил дорожнього руху

|