Четвер, 13.12.2018, 19:00
Ватутінський ДНЗ №7"Сонечко" комбінованого типу

 Каталог файлів

Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [81]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 945
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Друзі сайту

Ватутінський відділ освіти

Ватутінська ЗОШ №5

Ватутінська ЗОШ №6

Банери
Peredplata Testportal President
Головна » Файли » Мої файли

«Тиждень знань безпеки життєдіяльності» Травень 2014
03.06.2014, 12:28

З 12.05.2014 по 16.05.2014 у ДНЗ №7 «Сонечко» проведено Тиждень безпеки дитини з  метою попередження надзвичайних ситуацій, загострення уваги на необхідності дотримання основ безпеки життєдіяльності.

    Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базисна потреба людини, тому на дошкільний заклад покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.

   Отож перед колективом нашого ДНЗ ми поставили такі завдання:

- підвищення ефективності навчально-виховної роботи з дітьми з питань  - особистої безпеки та захисту життя;

- поглиблення теоретичних знань та закріплення практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя;

- пропоганда здорового способу життя серед батьків та їх дітей;

- інтегрування родинного і суспільного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дитини.

  Творчою групою   розроблений план  проведення «Тижня безпеки» (дод.№1)

- понеділок: «Я і вулиця!»; (правила дорожнього руху та поведінка дітей на вулицях міста)

- вівторок: «Увага – небезпека!» (пожежна безпека);

- середа: «Один дома, свої – чужі;

-четвер: «Життя і здоров’я – найцінніша скарбничка людини та дитини»»;

-пятниц’я: «Навчання для малюків».

Роботу проводили із залученням дітей до різних форм роботи: заняття, ігрова діяльність, театралізована діяльність, свята та розваги, конкурси, бесіди (індивідуальні, групові та колективні), екскурсії, читання художньої літератури з використанням українського фольклору, самостійно-художня діяльність, психогімнастика, пошуково-дослідницька діяльність, моделювання ситуацій та їх розв’язання.

Робота проводилася згідно плану проведення тижня. Всі заходи, які були заплановані – вчасно проведені. Діти добре засвоїли норми та правила безпеки. Підтвердженням цьому став навчальний тренінг: «Навчання для малюків!» В цьому тренінгу прийняли участь діти  молодшого, середнього і старшого дошкільного віку та дорослі. Він показав, що 75% дітей добре орієнтуються в навколишньому середовищі, дисципліновані, і в них є навички та вміння слухати і чути дорослого та однолітків.

            Здійснювали цільові екскурсії: на кухню, пральню, педагоги водночас формували у дітей уявлення про те, що вогонь і електрика потрібна людині, однак, при недбалому та неуважному відношенні до цього, представляє небезпеку для життя, а також для всього того, що створено руками людини; до світлофора та по вулицях міста;  пожежну частину, для розширення знань дітей про працю пожежника, відповідальність за життя та здоров’я людей.

У 90% дітей середнього та старшого віку є навички користування побутовими електроприладами (телевізорами, магнітофонами, прасками, чайниками,комп’ютерами).

Всі діти старшого дошкільного віку, без винятку знають номер телефонів пожежної частини (101), міліції (102), швидкої допомоги (103), вміють користуватися ними у випадку необхідності. Свої дії діти закріплюють в дидактичних іграх та сюжетно-рольових іграх, всі ситуації супроводжуються розповіддю, показом, демонстрацією та поясненням вихователя про небезпеку та наслідками зневажливого  поводження з ними.

   Педагоги піклуються про те, щоб перед вихованцями розкрився зміст дії, її ціль та засоби рішення, і по можливості пропонувати дітям самостійно шукати рішення поставлених завдань. Вихователі та спеціалісти дуже ефективно попрацювали над тим, щоб діти засвоїли правила, чого не слід робити:

-          при відсутності дорослих  вмикати побутові електроприлади;

-          розпалювати вогонь без нагляду дорослих;

-          грати з сірниками та на дорозі, та інші.

Впродовж тижня велася робота з батьками через: групове та індивідуальне консультування, інформаційні листи, залучення батьків до  роботи ДНЗ з цього питання, стенди по безпеці життя, організовувались виставки робіт батьків та їх дітей.

В плануванні, організації, участі в заходах, присвячених «Тижню безпеки» приймали активну участь: музичні керівники, , помічники вихователів та інші спеціалісти.

Під час «Тижня безпеки дитини» проведено  заходи відповідно до розробленого плану проведення:

   Вікторину « Правильно відповідаєш – небезпеку обминаєш» - група №9;

   сюжетно- рольові ігри: «На підвіконні , на даху – не можна гратись малюку»,» Я вдома сам» на основі казки « Котик і півник» - група №8;

   дидактичні ігри : «Небезпека»,Прийшла гроза – тікай хутчій дітвора», « З незнайомими людьми обережним будь завжди», група №12 ;

   розігрування ситуацій : «Якщо з тобою трапилась пригода – телефонуй й надійде допомога», « Підкажи Незнайку для чого йому здоров’я” –група №10;

   Конкурс дитячого малюнка : «Радість життя у дитячих очах»- група №6;

    Екологічна стежина в куточок лісу на території ДНЗ з іграми та спостереженням , дослідницько- експериментальною роботою – група №7;

   Музичні розваги « по лісовій стежині» - група №3;

    Читання творів Чуковського : «Айболить» , вірша « Все живе себе хай береже», казки «Троє поросят» , бесіди за творама та видозмінення кінцівки казок з використанням методу : « Салат із казок», складання віршів  - СЕНКАНІВ –група №9 І та ін.

         перевірено наявність журналів проведення інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності;

         підготовлено матеріали та оформлено стенди « Щоб здоров’я добре мати – треба всім про нього дбати» ,        перевірено стан електричного, опалювального обладнання, приміщень та території, стан пожежних щитів та пожежного обладнання, зроблено перезарядку вогнегасників;

         перевірено наявність інструкцій, пам’яток з питань безпеки життєдіяльності і правил надання першої допомоги постраждалим від нещасних випадків;

         оформлено куточки «Безпека дитини» в кожній віковій групі;

         підготовлено і оформлено виставки дитячих малюнків на тему «Безпека життя і здоров’я дитини».

План проведення «Тижня безпеки дитини»

Перший день – 12.05.2014

  1. Екологічна стежина дитячого садка ( ігри, спостереження)
  2. Засідання екологічного клубу ««Без дорослих не ходи у ліс та на річку ти»  (надзвичайні ситуації), прогулянка до лісу.
  3. Музична розвага «По лісовій стежині» (їстивні  та неїстівні гриби, ягоди).
  4.  Бесіди, дидактичні ігри : «Прийшла гроза – тікай дітвора», «Вітерець – не завжди молодець», «Бджілку, осу та джмеля – остерігайся дітвора»

(небезпечні ситуації: сильний вітер, буревій, гроза, буран тощо).

Другий день – 13.05.2014

1. Вікторина «Правильно відповідаєш – небезпеку обминаєш» (шкідливість промислових відходів).

2. Читання вірша  «Все живе себе хай береже».

3. Розігрування ситуацій: «Якщо з тобою трапилась пригода, дзвони – і прийде допомога!»

3. Сюжетно-рольова гра «На підвіконні, на даху не можна гратись малюку» (юні рятувальники).

4. Дидактична гра «Небезпека» (найпростіші засоби індивідуального захисту).

Третій день – 14.05.2014

1. Сюжетно-рольова гра «Я вдома сам» (вирішення проблемних ситуацій вдома «Бачив я не раз, як вмикає мама газ», «Ми сучасні дошкільнята, хочемо багато про електроприлади знати» тощо

2. Дидактична гра «З незнайомими людьми – обережний будь завжди» (поведінка з незнайомими людьми).

3. Бесіда «Злодія розпізнай – його в квартиру не пускай» (читання казки «Троє поросят»)

4. Сюжетно-рольова гра «Сім'я» (поведінка дітей вдома).

Четвертий день – 15.05.2014

  1. Читання твору К.Чуковського «Айболить».
  2. Бесіда «Мило і вода – для мікробів гроза»».
  3. Конкурс дитячого малюнку на асфальті «Радість життя у дитячих очах»
  4. Спортивно театралізоване свято «Спорт – веселі розваги»
  5. Ігрові ситуації «Підкажи Незнайку, для чого йому здоров’я» (предмети особистої гігієни)

П'ятий день  - 16.05.2014

  1. Бесіда «Знайте любі діти, як минути лиха» (сигнал оповіщення, як при цьому діяти, послідовність дій у разі надзвичайних ситуацій).
  2. Сюжетно-рольова гра «Тривога» (правила поведінки в екстремальних ситуаціях).
  3. Дидактична гра «Врятуй себе сам»
  4. Спортивні ігри.

Навчальна евакуація.                 

Категорія: Мої файли | Додав: Сонечко
Переглядів: 1516 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: